[Return]
Archived Thread

File 120904061493.jpg - (99.93KB , 650x650 , 1206774566320.jpg ) [iqdb]
24103 No. 24103
Well, I'm having my own little TAIL FEEL GOOD moment here, because I- I

I like fluffy tails and I can not lie
You other anons can't deny
That when a girl walks in with an fluffy puffy tail
And brushes it on your face
You get sprung
Wanna pull up tough
Cuz you notice that tail was stuffed
Deep in the dress she's wearing
I'm hooked and I can't stop staring
Oh, baby I wanna get with ya
And take your picture
My homeboys tried to warn me
But that 10% you got
Make Me so horney
Ooh, tail of fluffy fur
You say you wanna get in my benz
Well use me use me cuz you aint that average groupy

I've seen them wagging'
To hell with romancing'
She's Sweet, Wet, got it going like a turbo vette

I'm tired of magazines
Saying tails aren’t the thing
Take the average man and ask him that
She gotta pack much 10% tail on her back

So Fellas (yeah) Fellas(yeah)
Has your touhou got the tail (hell yeah)
Well shake it, shake it, shake it, shake it, shake that softy lil’ tail
Tail feel so good

>> No. 24104
like'em fluffy and soft
And when I'm throwin a gig
I just can't help myself
I'm actin like an animal
Now here's my scandal

I wanna get you home
And UH, double up UH UH
I aint talkin bout danmaku
Cuz bullets n’ shit were made for toys
I want em real soft and fluffy
So find that fluffy double
Mixalot's in trouble
Beggin for a piece of that fluffle
So I'm lookin' at rock videos
Knockin these bimbos walkin like hoes
You can have them bimbos
I'll keep my women like Rantails
A word to the runner up touhous
I wanna get with ya
I won't cus or hit ya
But I gotta be straight when I say I wanna --
Til the break of dawn
Baby Got it goin on
Alot of pimps won't like this song
Cuz them punks lie to hit it and quit it
But I'd rather stay and play
Cuz I'm long and I'm strong
And I'm down to get the friction on

So ladies (yeah), Ladies (yeah)
Do you wanna roll in my Mercedes (yeah)
Then turn around
Stick it out
Even white boys got to shout
Tail feel so good
>> No. 24105
So your girlfriend throws a Honda
Playin workout tapes by Fonda
But Fonda ain't got a motor in the back of her Honda
My anaconda don't want none unless you've got tails hun
You can do danmaku or grazing, but please don't lose that tail
Some brothers wanna play that hard role
And tell you that the tail ain't gold
So they toss it and leave it
And I pull up quick to retrieve it
So cosmo says you're furry
Well I ain't down with that
Cuz your 10% is small and your tails are kickin
And I'm thinkin bout stickin
To the beanpole dames in the magazines
You aint it miss thing
Give me a touhou I can't resist her
Red beans and rice did miss her
Some knucklehead tried to dis
Cuz his girls were on my list
He had game but he chose to hit 'em
And pulled up quick to get with 'em
So ladies if the tail is on
And you wanna triple X throw down
Dial 1-900-MIXALOT and kick them nasty thoughts
Tail feel so good
>> No. 24107
lol
>> No. 24109
You're surely the roneriest man alive.
>> No. 24112
I don't know what to say.
>> No. 24211
File 120905897091.jpg - (105.52KB , 720x740 , 1173478276315.jpg ) [iqdb]
24211
GJ
>> No. 24213
Your song is bad and you should feel bad.
>> No. 24229
File 120906068089.jpg - (181.07KB , 500x500 , 2f3a6ffb.jpg ) [iqdb]
24229
Amen, brother.
>> No. 24233
I giggled.
>> No. 24267
File 120906364879.png - (14.35KB , 520x520 , 1208801295003.png ) [iqdb]
24267
THIS PARTY IS GETTING FLUFFY
>> No. 24295
File 12090663195.jpg - (26.94KB , 572x322 , nero-devil-may-cry-4.jpg ) [iqdb]
24295
>>24267

I'll tell you now, I'm the one to get laid
You'll never break my intentions unless I get paid
But then you'll choke on Ran's tail hair and
You'll make Yukari laugh and little Chen will cry
>> No. 24306
IIII I I LOVE FLUFFY TAILS THEY MAKE ME FEEL SO GOOD
WHEEEN THEY'RE AROUND THEY MAKE ME FEEL LIKE I'M THE ONLY GUY IN TOWN
IIIII I I LOVE FLUFFY TAILS THEY MAKE ME FEEL SO
BAD
>> No. 24308
File 120906684077.jpg - (10.00KB , 229x279 , 1175348742324.jpg ) [iqdb]
24308
>> No. 24311
File 120906698668.png - (54.24KB , 663x792 , 914eeaf974b6585b9759704102f00f40.png ) [iqdb]
24311
Ooooooooooh~ you gonna take me home tonight?
Ooooooooooh~ down beside that red fine gap?
Ooooooooooh~ you gonna let it all hang out?
Fluffy tailed girls,
you make the rockin' world go round!
>> No. 24318
File 120906735967.png - (32.91KB , 1600x1200 , fuck yeah 1600x1200.png ) [iqdb]
24318
Tonight I'm gonna have myself a real furry time
I feel so horny
And the world, I'll turn it inside out yeah
I'm floating around in black void
So don't stop me now
Don't stop me
'cause I'm having a good time
Having a good time

I'm a shooting star leaping through the gaps
Like a touhoe defying the laws of gravity
I'm a racing car passing by like Marisa
I'm gonna go go go there's no stopping me
I'm burning through the sky yea
Two hundred degrees that's why they call me Captain Anon
I'm travelling at the speed of light
I wanna make a touhoufag out of you
>> No. 24319
>>24308
Someone has to write Kyon/Ran fanfiction now.
Just because it is ridiculous and would make no sense whatsoever and why, why would you do that? Why would you do that?

Anyway, can I steal your image?

I'm going to steal your image.
>> No. 24320
File 120906790826.jpg - (76.93KB , 400x400 , 1166130146170.jpg ) [iqdb]
24320
Enjoy your yiffing.
>> No. 24322
>>24320
Damn right I will.
>> No. 24324
>>24320
Shut yer trap you tailless gap woman
>> No. 24328
File 120906932835.jpg - (19.74KB , 300x300 , 1206708590695.jpg ) [iqdb]
24328
>>24324
>> No. 24329
>>24324
Enjoy your incoming assrape.
>> No. 24331
UNDERSTAND UNDERSTAND
UNDERSTAND UNDERSTAND
UNDERSTAND UNDERSTAND THE CONCEPT OF FLUFF
UNH



It's funny because concept of love and concept of fluff sound similar.
>> No. 24332
File 120907094559.jpg - (22.38KB , 714x479 , antispiral.jpg ) [iqdb]
24332
>>24331

...what.
>> No. 24339
File 120907502332.png - (30.29KB , 1085x561 , ಠ_ಠ.png ) [iqdb]
24339
>>24103
>>24104
>>24105
>>24306
>>24311
>>24318
>>24331

ಠ_ಠ goes in every field.
>> No. 24340
>>24320
Aw damnit.
>> No. 24343
>>24319
"You know...... TAILS FEEL SO GOOD!"

Haruhi would've been 10x more awesome if that's what Kyon said.
>> No. 24369
>>24319
I'm on it. Give me a day or two around MiG. I have to re-aquaint myself with Kyon.